Zdjęcie z projektu dla biura rachunkowego Księgowość MTR
01

Ceri

Firma CERI International należy do grupy kapitałowej Commerzbanku. Zrealizowaliśmy dla niej inspirujący projekt, polegający na całkowitej przebudowie serwisu internetowego.

CERI International Sp. z o.o. jest częścią Commerzbanku, specjalizuje się w obsłudze procesów bankowych dla instytucji finansowych, testowaniu oprogramowania, automatyzacji procesów i weryfikacji klientów. Od marca 2012 roku 100% udziałowcem CERI International jest niemiecki Commerzbank AG.

Czytaj Więcej
Zdjęcie z projektu dla biura rachunkowego Księgowość MTR
02

Księgowość MTR

Współpraca z biurem rachunkowym Księgowość MTR zakładała budowę nowej strony internetowej o charakterze wizytówowo-informacyjnym.

Biuro rachunkowe Księgowość MTR Sp z. o.o. świadczy usługi księgowe podmiotom gospodarczym i klientom indywidualnym. Zapewnia kompleksową obsługę w zakresie rachunkowości, kadr, płac i podatków.

Czytaj Więcej
03

Amber Glow

Przedmiotem zlecenia było opracowanie identyfikacji wizualnej wraz ze stroną internetową dla klienta działającego w branży bursztynniczej.

Firma zajmuje się produkcją biżuterii srebrnej z bursztynem bałtyckim oraz półfabrykatów. Amber Glow to kontynuacja ponad 30 letniej tradycji rodzinnej, w której z pokolenia na pokolenie przekazywana jest wiedza o tajnikach obróbki bursztynu.

Czytaj Więcej
04

Yameo

Zrealizowaliśmy projekt przebudowy strony internetowej dla polsko-holenderskiego Software House. Stara strona była przestarzała i wymagała znaczących zmian w designie.

Yameo to polsko-holenderski software house z ponad 13-letnim doświadczeniem w rozwoju, wsparciu i utrzymaniu systemów informatycznych. Tworzą rozbudowane systemy informatyczne dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów na całym świecie. Z rozwiązań firmy Yameo korzystają największe organizacje pozarządowe na świecie oraz część krajów afrykańskich, m.in. takich jak Nigeria, Kenia czy Ghana.

Czytaj Więcej

Zakres

  • Strona internetowa
  • Analiza
  • Warsztat
  • UX/UI

Przedmiotem zlecenia było całkowite odświeżenie wizerunku CERI International w sieci i zbudowanie nowej strony internetowej, która miała spełniać określone cele. W ramach projektu przeanalizowaliśmy dostępne dane analityczne, przeprowadziliśmy wraz z zespołem CERI stacjonarne warsztaty UX, a także zaprojektowaliśmy koncepcję UX i User Flow. Efektem tych prac był szczegółowo opracowany projekt graficzny UI oraz zaprogramowana od podstaw strona pod CMS WordPress.

Strona WWW

Strona internetowa została oparta o CMS WordPress. Wśród przyjętych założeń było zaprojektowanie maksymalnie łatwego i elastycznego sposobu zarządzania stroną, co zostało zrealizowane przy pomocy wtyczki ACF. Sama strona internetowa jest również dostępna w 3 wersjach językowych: PL, DE i ENG.

Strona internetowa pokazana na laptopie
Strona
WWW

Technologie

  • HTML
  • CSS
  • Javascript
  • WordPress
  • ACF Pro
  • GSAP
  • Webpack

Cel projektu

Celem projektu było zwiększenie atrakcyjności firmy CERI International jako pracodawcy za pomocą strony internetowej. Głównym założeniem funkcjonalnym było zachęcenie użytkownika do aplikowania na wolne stanowiska pracy za pośrednictwem serwisu.

Strona internetowa pokazana na laptopie
cel
cel

Warsztat strategiczny

Warsztat w siedzibie klienta pozwolił zdefiniować cele oraz wyzwania stojące przed nowym serwisem korporacyjnym ceri.pl

Przedmiotem zlecenia było całkowite odświeżenie wizerunku CERI International w sieci i zbudowanie nowej strony internetowej, która miała spełniać określone cele. W ramach projektu przeanalizowaliśmy dostępne dane analityczne, przeprowadziliśmy wraz z zespołem CERI stacjonarne warsztaty UX, a także zaprojektowaliśmy koncepcję UX i User Flow. Efektem tych prac był szczegółowo opracowany projekt graficzny UI oraz zaprogramowana od podstaw strona pod CMS WordPress.

Strategia

Analiza

Przed rozpoczęciem prac projektowych dokonaliśmy szczegółowej analizy starej wersji serwisu. Szczegółowo przeanalizowaliśmy dane ilościowe w postaci zbioru z Google Analytics, HotJar oraz FullStory.

Strona internetowa pokazana na laptopie
Analiza
Analiza

UX&UI

Architektonicznie strona została podzielona na 3 obszary tematyczne w myśl zasady Discovery (Poznaj CERI) ➔ Learn (Specyfika Pracy) ➔ Goal (Aplikuj). Ścieżka została zaprojektowana w taki sposób, aby użytkownik zawsze miał dostępne elementy nawigacyjne prowadzące go do przycisku “Aplikuj”, pełniącego rolę głównej konwersji.

UX&UI

Kolor

Użyte kolory są zgodne z linią projektową odnoszącą się do logo spółki oraz całości brandu. Kolory w projekcie podzieliliśmy na podstawowe, dopełniające oraz wyróżnień.

#AEC90B
#0085AD
#CF4520
#003669
#7A4183
Kolor
Kolor

Typografia

W projekcie użyliśmy dwóch fontów: Muli oraz Big Shoulders Display. Oba dostępne są dostępne na otwartej licencji i charakteryzuje się dobrą czytelnością. Oba fonty perfekcyjnie nadają się do wygodnej obsługi warstwy interfejsu.

Grafika zawierająca typografię wykorzystaną w projekcie
Typografia
Typografia

Projekt obejmował stworzenie nowej strony internetowej dla naszej firmy. To co wyróżnia firmę Codeq to wsłuchiwanie się w potrzeby klienta, szeroka wiedza specjalistyczna oraz elastyczne podejście podczas wykonywania strony internetowej. Nasze prośby i komentarze były zawsze cierpliwie wysłuchane i wzięte pod uwagę. W wielu sytuacjach Codeq był w stanie zaproponować, w którym kierunku podążyć, a czego unikać. Wiedzieliśmy, że ta wiedza jest poparta ich szerokim doświadczeniem. Zdecydowanie polecam współpracę z firmą Codeq.

Łukasz Kluj - Head of MarketingCeri International Sp. z o.o.